Dagens rim.

Fick lite blodad tand av förra inläggets rimmande, har fått skriva mängder av autografer på stan de senaste dagarna och folk har ringt och smsat i ett och frågat om de fick låna rimmet med skorna. Självklart, säger jag, vi gör allt för våra kunder! När jag nu fått reda på att behovet av klapprim är så stort så ska jag försöka följa upp med några fler.

Jag vet ju att stämningen mellan spelare och domare på innebandyplanen kanske inte alltid är den bästa, om det är någon spelare eller ett lag som känner att de har något otalt med en domare så har vi den perfekta presenten, så att ni blir sams och går en roligare vårsäsong till mötes. Jag börjar med rimmet så får vi se om någon kan gissa vad det är i paketet.

Innan jul var du bara ful och dålig,
nu kan du lägga till gul och prålig!

Just det! Klart att domaren ska ha en ny gul tröja!!
Självklart köper ni den hos oss.

God fortsättning på veckan önskar Cykel&skidstället, er lokala sporthandlare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0