Det närmar sig...

Ja, julen närmar sig onekligen med stormsteg och i tomteverkstan på Svartbäcksgatan pågår aktiviteterna för fullt. Öppet har vi sju dagar i veckan så har just Du ännu inte hittat den perfekta julklappen så rekommenderar jag varmt ett besök hos oss. Behöver Du lite inspiration så ska jag här försöka hjälpa dig med lite tips här, håll tillgodo.

God jul lillebror.
Med fötter som växer i takt med att du blir stor,
här får du ett par nya skor.

Okej, rimmet var kanske ingen höjdare men jag lovar att vi är bättre på att hjälpa dig med att hitta de skor som lillebror vill ha. Vi har just nu många modeller med härligt julröda prislappar som alldeles säkert blir en succé under granen. Naturligtvis har vi även skor i dammodeller till syster och mor, men jag bespar er mina försök till att rimma på det.

Julen är ju också bandyns högtid framför andra, i viss konkurrens med finalhelgen då kanske. Är det något ni saknar för att utöva denna ädla sport så lovar jag att ett besök hos oss kan råda bot på den bristen och rädda julefriden i hemmet.

Snö är ju inget vi ser speciellt mycket av här i Uppsala just nu, men förhoppningsvis så kommer den så småningom och då är det bäst att vara rejält utrustad med skidor för färder både på längden och utför. Vår kunniga personal hjälper dig gärna med att prova ut modeller och längder så att allt blir så bra som möjligt för dig när du ska ge dig ut i pister eller backar.

Hoppas att ni med detta inlägg fått lite idéer och varmt välkomna in till oss så ska vi försöka lösa alla era julklappsbekymmer oavsett vad det gäller.

Glad andra advent önskar Cykel&Skidstället, din lokala sporthandlare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0