Inredning

För er som vart inne på Anders och Fredriks kontor så märker man ganska snabbt att inredning inte är prio ett i deras liv. Är det något som får ta plats och som ska synas och som de är stolta över så är det självklart något ovärderligt för en fotbollsälskare...


Sveriges (Världens?) bästa fotbollsspelare skrev en autograf på vår sko, skon kostar 3500:- osignerad, frågan är om man inte får en nolla till efter den summan nu när Zlatan signerat den.


Självklart när tillfälle ges drar Hampus på sig målvaktsmasken och motar skott från övrig personal. Svarar vi inte i telefon eller om ni inte ser oss i butiken så kan vi nästan garantera att vi är mitt uppe i en gastkramande straffläggning. Vi återkommer med ett bildbevis på när Tommy skjuter men vi får nog vänta tills han bestämt sig åt vilket håll han håller klubban. Att Anders Leksandsmugg står inne i "målet" gör inte att man tar i lösare när man skjuter.



För er som önskat att det var Zlatans signerade sko vi lottade ut så gör vi er inte besvikna, Fredrik erbjuder sig att signera era skor...vem fan är Zlatan?

Kommentarer
Postat av: Elis

En sak freddan. Tycker du egot Zlatan e sveriges eller världens bästa fotbolls spelare så borde du byta jobb. HENKE är och kommer alltid o vara Sveriges bästa iaf. Han kan iaf spela MED sitt lag och inte mot. :)

2009-11-16 @ 14:47:58
Postat av: FF (FotbollsFreddan)

Tack och lov jobbar jag inte som fotbollstyckare utan bara säljare så förhoppningsvis får jag behålla jobbet oavsett om jag tycker Zlatan, Henke eller du är bästa fotbollsspelaren. Min röst säger att Zlatan är bäst av dessa tre nyss nämnda personer :)

2009-11-17 @ 20:41:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0